Järsem kapotikaas ja tõstetud kabiin parandavad nähtavust, muud uuendused hõlmavad V taseme mootorit ja uut käigukasti.
Saksamaal Lauingeni tehases kokku pandud Compound käigukast, mis on varustatud PowerZero ja PowerShuttle'iga, on saadaval 40, 50 ja 60 km/h variantides (40 km/h kiirusel 1200 p/min ja 60 km/h vähem kui 1800 p/min).
7250TTV HD kasutab sama käigukasti, mis 8280TTV. 7250TTV on veidi väiksem versioon koos erineva esiteljega. See annab sellele väiksema kasuliku koormuse (15,5 t) (HD -l 16,0 t). Tõstevõime 10,0 tonni jääb ka alla tugevdatud telgedega, 8. seeria kandevõime ja tõstevõimega HD-versiooni 11,1 tonnile.
Uue üheosalise 505-liitrise kütusepaagi diislit rüüpav Deutz TCD 6.1 mootor genereerib maksimaalse võimsuse 247 hj ja pöördemomendi 1072 Nm. See vastab V astme tingimustele, kasutades SCR, DOC ja DPF-i. Õlivahetuse intervalle on pikendatud 1000 tunnini (mootor) ja 2000 tunnini (käigukast ja hüdraulika).
Liiklusohutuse parandamiseks on saadaval nutikas esisillavedrustus ja kuivad ketaspidurid. Samuti on pöörderaadius vähenenud ligi 2 meetri võrra 5,95 meetrini.
5.45 t eesmist tõstevõimet saab ühendada Dual Speed esivõimsusega, et muuta jõuvõtuvõlli kiirust 1000 -lt 1000Eco -le. Tagaküljel on saadaval ka Eco jõuvõtuvõll (500/1000).
Koormustundlik pump on saadaval kolme erineva voolukiirusega; 120 l/min (standard) või valikulised 160 ja 210 l/min.
Värskelt disainitud käetugi pole ainus muudatus MaxiVisioni kabiinis. Viimast saab varustada ka täiustatud pneumaatilise vedrustusega, praktilise latikinnitusega lisamonitoride jaoks ja pööratava pneumaatilise istmega. Uue SR20 GNSS RTK satelliitvastuvõtjaga varustatud spetsiaalne funktsioon võimaldab automaatset pööret põllul.
Ühildada saab nii haagise hüdraulilisi kui ka pneumaatilisi pidureid ning täiustatud haagisepidurite juhtimine (aTBM) optimeerib haagise pidurdustõhusust. Muud lisavõimalused hõlmavad mootoripidurit, LED -valgustuspaketti ja suuremaid 2,05 m läbimõõduga tagarehve.