Menu




Uus Hilux – võimekam ja stiilsem

Auto 09.06.2020   

Uus Hilux – võimekam ja stiilsem


·           Toyota pikapi uuenenud välimus on veelgi jõulisem

•    Uus 2,8-liitrine diiselmootor on võimekam nii maanteel kui maastikul

•    Uue kujundusega näidikuplokk ning 8-tollise ekraaniga infolustisüsteem

•    Tippversioon Invincible sobib nii tööautoks kui ka vaba aja veetmiseks

Tänavu detsembris müügile jõudev Toyota uus pikap Hilux on välimuselt pilkupüüdvam, jõulisema, 2,8-liitrise turbodiiselmootori ja rikkalikuma varustusega. Lisaks on uus mudel varasemast võimekam ja mugavam nii maanteel kui maastikul sõites.

Uue Hiluxi nelikveolised kereversioonid Extra Cab ja Double Cab on tonnise kandevõimega ja suudavad vedada kuni 3,5-tonnist haagist.

Valikusse lisandunud uus tippversioon Invincible muudab tööautona kõrgelt hinnatud Hiluxi tegijaks ka vabaajasõidukite kasvaval turul Euroopas. Invincible on tavaversioonist silmapaistvama välimuse ja parima saadaoleva varustusega, kuid ei ohverda seejuures kübetki sellest sitkuse, jõulisuse, kvaliteedi, pikaealisuse ja töökindluse legendaarsest sulamist, mis on teinud Hiluxist maailma soosituima pikapi.

Esmakordselt 1968. aastal esitletud Hilux on aastate jooksul palju kordi demonstreerinud oma suurt võimekust, vallutades põhjapooluse, Islandi vulkaanid ja Antarktika ning võitnud 2019. aasta Dakari ralli.

 Välimus ja tehnika

Eestvaates on Hilux täiesti uue näoga – radiaatorivõre ja kaitseraud said julge ja jõulise “kolmemõõtmelise” kujunduse.  See toob liikluses esile Toyota pikapi jõulise oleku ja sitkuse.

Silmapaistvat väliskujundust rõhutavad ka uued LED esi- ja tagalaternad, metalse ja musta värvikombinatsiooniga 18-tollised kergmetallveljed ning uued kerevärvid – Emotional Red II ja Oxide Bronze.

Armatuurlauda ilmestab uue kujundusega näidikuplokk ning 8-tollise ekraaniga infolustisüsteem, mida ümbritsevad mehaanilised lülitid ja nupud, mis on igasugustes sõidutingimustes hõlpsasti kasutatavad. Täiustatud multimeediasüsteemi tarkvara töötab ja reageerib senisest kiiremini ning sisaldab nutitelefoni ühendamiseks rakendusi Apple CarPlay® ja Android Auto™.

Rikkaliku varustuse loetelust leiab näiteks võtmeta sisenemise ja käivitamise võimaluse, navigatsioonisüsteemi, automaatse kliimaseadme, eesmised ja tagumised parkimisandurid ning üheksa kõlariga audioseadme JBL Premium Sound System, mille kaheksa kanali väljundvõimsus on kokku 800 W. Puhta heli tagab CLARi-Fi süsteem.

Mitmekülgse lisavarustuse abil on võimalik kohandada Hilux oma töö või puhkuse jaoks veelgi sobilikumaks ning isikupärasemaks. Näiteks saab tellida sportliku veokasti plastist kaitsekaare, lukustatava tagaluugi, elektrilise alumiiniumist rulookatte ning 12 V pistikupesa.

Mootorid

Hiluxi jõuallikate valikusse lisandus uus ja jõulisem 204 hobujõudu* arendav 2,8-liitrine diiselmootor, mis tagab Toyota pikapile oma autoklassis silmapaistva dünaamika. See jõuallikas on mõeldud kõige nõudlikumatele autoostjatele, kes kasutavad uut Hiluxi nii tööks kui puhkuseks.

Uue mootori pöördemoment on kuni 500 Nm* ning auto kiirendusvõime paigalt 100 kilomeetrini tunnis vaid 10 sekundit. Suurema mootoriga Hilux kiirendab 2,8 sekundit nobedamalt, kui suudab olemasolev 2,4-liitrine jõuallikas. Keskmine kütusekulu on 7,8 l/100 km* ja vastav CO2 heide 204 g/km*.

2,8-liitrist mootorit pakutakse Double Cab keretüübiga nii 6-käigulise käsi- kui automaatkäigukastiga koos nelikveoga.

Sõiduomadused

Uue Hiluxi loomisel säilitasid insenerid auto legendaarse maastikuvõimekuse, parandades samas selle sõidumugavust teedel. Parimate maastikuomaduste tagamiseks on Hilux jätkuvalt üks vähestest raamile ehitatud autodest, suutes tänu sellele panna paremini ja kestvamalt vastu väändejõududele.

Vedrustuses ja roolisüsteemis tehtud täiustused suurendavad sõidumugavust ja parandavad juhitavust. Ümberhäälestatud esimesed ja tagumised amortisaatorid, täiustatud konstruktsiooniga lehtvedrud ning uued puksid tagavad sujuvama sõidu summutades paremini tee konarusi ja auke.

Hiluxi niigi suurepärased maastikuomadused on veelgi paranenud tänu uuele elektroonilisele funktsioonile, mis jäljendab piiratud libisemisega diferentsiaali toimimist (2WD režiimis), mootori tühikäigu langetamisele 680 pöördele minutis varasema 850 p/min asemel ning gaasipedaali reaktsiooni häälestamisele juhi jalavajutusele sobivamaks, stabiilsuskontrollisüsteemi VSC täiustamisele ning uuele rataste pöördenurga monitorile.

Versioon Invincible

Mudelivalikut täiendav uus tippversioon Invincible on saadaval üksnes keretüübiga Double Cab. See on loodud autoostjale, kes soovib, et tema töö- ja (või üksnes) vabaaja pikap oleks võimalikult mugav, rikkalikult varustatud, mitmekülgne ning seikluslikuma ja peenema kujustusega. Seetõttu said Invincible-versiooni radiaatorivõre, esikaitseraud, karterikaitse, poritiivad, uksekäepidemed, veljed ja tagaluuk ainuomase kujunduse.

Sõitjateruum vastab varustustasemele High ning pakub erilist näidikuplokki, „musta metalliku” ja „musta kroomi” värvi ehisdetaile, kahevärvilisest perforeeritud nahast istmeid, esi- ja tagauste meeleoluvalgustust „Clear blue” ning isegi spetsiaalse kujustusega autovõtit.

*NEDC-mõõtemeetodil, ootamas lõplikku tüübikinnitust.

 

 

 

 





Sind võivad huvitada ka need artiklid


Auto

Kas Porsche linnamaastur sobib põllule?

Kas Porsche linnamaastur sobib põllule?

„Proovisõidupäeva hommikul mõtisklesin, et milline põllumees...

Auto

Peugeot Expert Dangel 4x4: korraga põllul ja kontoris

Peugeot Expert Dangel 4x4: korraga põllul ja kontoris

Peugeot Expert on multifunktsionaalne valik inimesele, kelle...

Auto

Kompaktkaubik Proace City:  terve tonn kaupa

Kompaktkaubik Proace City: terve tonn kaupa

Kompaktkaubik Proace City on Toyota väikeste tarbesõidukite...