Menu




Toyota keskendub vesinikutehnoloogiale

Auto 08.12.2020   

Toyota keskendub vesinikutehnoloogiale


  • Toyota loob uue vesinikule keskenduva äriüksuse, et toetada ja elavdada koostööd sarnaselt mõtlevate partneritega
  • Vesinikupõhine kütuseelemenditehnoloogia äratab huvi ja tõmbab ligi investeeringuid, võimaldades vähese süsinikuheite eeliseid kasutada erinevates valdkondades
  • Ettevõtte kütuseelemenditehnoloogia areneb kiiresti suurema võimekuse, madalamate kulude ja kompaktsemate mõõtmete suunas
  • Toyota kütuseelemendiäri maht peaks ootuste kohaselt kasvama lühikese ajaga kümnekordseks

Et Euroopas vesiniku võimalusi maksimaalselt ära kasutada, on Toyota Motor Europe (TME) loonud vesinikule keskenduva äriüksuse, mis juhib terves regioonis Toyota vesinikuga seotud tööd.

Brüsselis paiknev üksus tugevdab vesinikuga seotud ärimudelit, toetab vesiniku mobiilsusesse ja teistesse valdkondadesse juurutamist ning teeb selle uutele äripartneritele kättesaadavaks.

See on osa ettevõtte pikaajalisest strateegiast mõjutada tugevamalt ülemaailmseid jätkusuutlikkuse arengueesmärke.

Uue äriüksuse juht Thiebault Paquet ütles eelmisel nädalal Toyota Kenshiki foorumil: „Vesiniku eelised on selged. Seetõttu ootamegi, et meie kütuseelemendisüsteemide müük kasvaks lühikese aja jooksul kümnekordseks ja selle tarbeks oleme ka oma tootmisvõimekust oluliselt suurendanud. Toyota näitab vesinikuühiskonda investeerimisega teed, tuues turule uue põlvkonna sõidukeid, leides uusi turge ja tehnoloogia kasutusviise, suurendades kütuseelementide tootmise võimekust ja luues meie äriüksuse siin Euroopas.“

Toyota vesinikutehnoloogia innovatsiooni esimene pääsuke on Mirai, mis jõudis 2014. aastal esimese vesinikupõhise kütuseelemendiga sedaanina  masstootmisse. Sellest ajast alates on Toyota jätkanud kütuseelemendi arendamist ja muutnud seda kompaktsemaks, kergemaks ja veelgi energiatihedamaks. 2021. aastal saab selle täiustatud süsteemi endale ka uue põlvkonna Mirai.

Toyota emissioonivaba tehnoloogia paindlikkus võimaldab seda lisaks autodele kasutada muudeski valdkondades. See on juba jõuallikaks veokitele, linnaliinibussidele, tõstukitele ja generaatoritele ning käivad katsed ka vee- ja raudteesõidukitega.

Et vesiniku populaarsust kasvatada, keskendub Toyota vesinikuökosüsteemidele Euroopa keskustes, kus kohalik infrastruktuur toetab liikuvusteenuseid ja nende pakkumiseks kasutatavaid veeremeid. See peaks kasvatama nõudlust vesiniku järele, vähendama kulusid ja suurendama tarneinfrastruktuuri elujõulisust, mis omakorda tõmbab ligi rohkem kliente.

Uue vesinikule keskenduva äriüksuse kaudu töötab Toyota tihedalt koos äripartnerite, riiklike ja kohalike omavalitsustega ning organisatsioonidega, et vesinikuökosüsteemide levikuala veelgi laiendada ja areneda kõikide heaolu nimel vesinikuühiskonna suunas.





Sind võivad huvitada ka need artiklid


Auto

Kas Porsche linnamaastur sobib põllule?

Kas Porsche linnamaastur sobib põllule?

„Proovisõidupäeva hommikul mõtisklesin, et milline põllumees...

Auto

Peugeot Expert Dangel 4x4: korraga põllul ja kontoris

Peugeot Expert Dangel 4x4: korraga põllul ja kontoris

Peugeot Expert on multifunktsionaalne valik inimesele, kelle...

Auto

Kompaktkaubik Proace City:  terve tonn kaupa

Kompaktkaubik Proace City: terve tonn kaupa

Kompaktkaubik Proace City on Toyota väikeste tarbesõidukite...