Menu




Mercedes-Benz Vito tähistab 25. sünnipäeva uuendustega

Auto 15.03.2021   

Mercedes-Benz Vito tähistab 25. sünnipäeva uuendustega


Vito varustusse lisandub tagumise ristiliikluse hoiatus Rear Cross Traffic Alert, mida pakutakse koos pimenurgaassistendi Blind Spot Assistiga.

25. sünnipäevale sobivalt on Mercedes-Benz Vito nüüd saadaval uue juhiabisüsteemiga. Tagumise ristiliikluse hoiatus Rear Cross Traffic Alert tuvastab liikumise auto taga, kui parkimiskohalt tagurdatakse välja kiirusega kuni 16 km/h. Juhti teavitatakse võimalikust ohuallikast helisignaaliga ning küljepeeglitel süttiva punase kolmnurgaga. See juhiabisüsteem on saadaval koos pimenurgassistendiga Blind Spot Assist.

Täiuslikumat ohutusvarustust ning uusi juhiabisüsteeme tutvustati ka Vito 2020. aasta mudelivärskendusega: adaptiivset kiirushoidikut DISTRONIC, piduriassistenti Active Brake Assist ja digitaalset sisepeeglit.

Vitol nüüd ka uued mootorid

Kui 2020. aastal uuendati Vito disaini ja tehnikat, siis nüüd muudavad selle veelgi atraktiivsemaks uued neljasilindrilised diiselmootorid ja suurepärases tasakaalus hinna-omaduste suhe.

Mootorivalikus on viis efektiivset neljasilindrilist diislit, mille võimsus on kuni 174 kW (237 hj). Tippmootorit 124 CDI võimsusega 174 kW (237 hj) ja pöördemomendiga 500 Nm (keskmine kütusekulu 6,3-6,4 l/100 km, keskmine CO2 heide 166-168 g/km)  pakutakse ainult sõiduautona registreeritavatele Vito Tourerile ja Vito Mixtole.

Praeguse põlvkonna Vito teised innovatsioonid hõlmavad uuendatud multimeediavõimalusi, 9G-Tronic automaatkäigukasti, AIRMATIC õhkvedrustust ja mitmeid ohutussüsteeme. Mudelivärskendusele annavad lõpliku lihvi täiustused nii välisdisainis kui ka sõitjateruumis.

Keskkonnasõbralik Vito Tourer

2018. aastal esitles Mercedes-Benz eVitot, sillutades sellega teed jätkusuutlikule ja kohapealsete heitmeteta linnatranspordile. Evolutsioonilise sammuna esitleti 2020. aasta kevadel uuendatud eVitot (keskmine elektrikulu: 26,2 kWh/100 km; keskmine CO2 heide: 0 g/km). Oma võimsuse ja sõiduulatusega on see suurepärane valik hotelli transfeerbussiks, ruumikaks taksoks või kasutamiseks sõidujagamisteenuses. eVito aku on paigutatud põranda alla, mis tähendab, et see ei vähenda sõitjate- ja kaubaruumi mahtu. Tänu paindlikele laadimisvõimalustele ja alalisvooluga kiirlaadimise võimalusele on eVito Tourer varasemast veelgi mitmekülgsem.

Alates 1996. aastast on Vito mudeliseeriat kokku müüdud üle 1,8 miljoni.

 

 





gallery image

Sind võivad huvitada ka need artiklid


Auto

Kas Porsche linnamaastur sobib põllule?

Kas Porsche linnamaastur sobib põllule?

„Proovisõidupäeva hommikul mõtisklesin, et milline põllumees...

Auto

Peugeot Expert Dangel 4x4: korraga põllul ja kontoris

Peugeot Expert Dangel 4x4: korraga põllul ja kontoris

Peugeot Expert on multifunktsionaalne valik inimesele, kelle...

Auto

Kompaktkaubik Proace City:  terve tonn kaupa

Kompaktkaubik Proace City: terve tonn kaupa

Kompaktkaubik Proace City on Toyota väikeste tarbesõidukite...