Fiati enam kui 40 aasta pikkune edulugu jätkub uuendustega, mis muudavad kaubikujuhi tööpäeva mugavamaks, võimaldavad pikemalt sõita ning säästa ka ostuhinnalt.
Fiati suurim kaubik Ducato on endiselt saadaval lugematutes versioonides, mis pakuvad kuni 17-kuupmeetrist kaubaruumi ja kuni kahetonnist kandevõimet. Viimane näitaja käib diiselversiooni kohta, samas kui elektrikaubik veab samuti tublid 1,5 tonni. Võrreldes rivaalidega on Ducato siseruum tõhusamalt ära kasutatud. See tähendab, et võrdse välispikkuse juures pakub Fiat 21 cm võrra pikemat siseruumi ehk suudab vedada pikemaid esemeid.
Juhi mugavuse suurendamiseks on autole saadaval istmelahendus „Eat&Work“, mis tähendab klapitavat keskistet, mille seljatoest moodustub lauake sülearvuti jaoks või einestamiseks, kusjuures lauakese tagumises servas on ka topsihoidikud. Lauda saab keerata sõitjate suunas, et selle kasutamine oleks mugavam.

Ducato saab osta erinevate 120–180-hobujõuliste diiselmootoritega ning valikus on kaks käigukasti. Standardlahendusena kasutatakse kuuekäigulist manuaalkäigukasti, samas kui võimsamate 140- ja 180-hj mootoritega pakutakse alternatiivina ka kaheksakäigulist automaatkäigukasti. See võimaldab tippmootori 450 Nm pöördemomenti kõige tõhusamalt ära kasutada. Tänu mitmetele aerodünaamilistele täiendustele vähenes kütusekulu varasemaga võrreldes kuni viis protsenti.
Elektriveoga E-Ducato tuleb nüüdsest uue 110 kWh akuga, mis suurendab sõiduulatust varasemaga võrreldes 30 protsenti (WLTP 424 km). Uue akuga kaasneb ka uus hind, mis on varasemast veerandi võrra madalam! Täiesti uus laadimissüsteem kiirendab akulaadimist, võimaldades 55 minutiga aku 80% ulatuses täis saada.
E-Ducato standardvarustusse kuulub võtmeta sisenemine ja käivitus, mille saab tellida ka teistele versioonidele. Selle abil lukustuvad kabiini ja kaubaruumi uksed automaatselt lahti ning ka mootor käivitub süütevõtit kasutamata. Tänu arvukatele juhiabisüsteemidele on Ducato oma klassi turvalisim tarbesõiduk.

Scudo — suurus sobib kõigeks
Fiati kesksuurusega kaubik Scudo tuleb värskendatud disaini ja uute varustuslahendustega ning on paralleelselt saadaval nii elektrilisena kui ka diiselmootoritega.
Uus elektriline E-Scudo pakub klassi parimat sõiduulatust 352 km (WLTP), kusjuures klient saab valida, kas soetada suurema (75 kWh) või väiksema (50 kWh) mahtuvusega aku. Diiselmootoreid on saadaval kolm võimsustega 120, 145 või 180 hobujõudu, seejuures saab kahele võimsamale manuaalse asemel valida automaatkasti. Käike on selles kaheksa nagu mõnel luksusautolgi.
Välisele kompaktsusele vaatamata mahutab Scudo kaubaruum kuni 6,3 kuupmeetrit. Kandevõime ulatub 1,4 tonnini, elektrimudelil 1,25 tonnini. Uudse lahendusena saab sõiduki vaheseina varustada läbilaadimisluugiga Magic Cargo, mis hõlbustab ülipikkade esemete vedu. Sedasi mahuvad Scudosse kuni 3,67 meetrit pikad esemed, Scudo Maxil aga isegi 4,02 meetrit pikad.

Meie kliimas on teretulnud võimalus soetada talvepakett, millesse kuulub lisaks istmesoojendusele ka soojendusega nahkrool. Manööverdades tuleb juhile appi 180-kraadise lainurgaga kaamera, mis kulub kitsastes kohtades vägagi marjaks. Meelerahu nimel saab autole ka eesmised parkimisandurid ja pimenurga anduri, mis aitavad välistada kiirustamisest tulenevaid õnnetusi.
Paljud juhiabisüsteemid kuuluvad standardvarustusse ja suurendavad nii sõiduohutust kui ka –mugavust. Autole saab kuni 10-tollise värvilise keskekraani ning kuni 10-tollise värvilise näidikupaneeli. Mugavust lisab ka võtmeta sisenemine ja käivitus, kusjuures moodsast kaubikust leiab ka võimaluse nutitelefoni juhtmevabalt laadida. Igapäevane töötegemine kaubikuroolis muutub tänu sellele sama mugavaks kui sõiduautoga ringiliikumine.

Doblò — väike, aga tubli ning vajadusel elektriline
Uus Fiat Doblò vastab kirjeldusele „väike, aga tubli“, sest suudab vedada kuni ühetonnist koormat ning mahub sõitma kõikjale, kuhu suuremate kaubikutega poleks asja.
Oluline on välja tuua, et kuni ühetonnise kandevõime saavutab nii sisepõlemismootoriga kui ka elektriline E-Doblò. Viimane läbis hiljuti uuenduskuuri, millega sõiduulatus suurenes 340 km-ni. Senisest efektiivsem laadimissüsteem võimaldab tühja aku 80% ulatuses täis laadida kõigest poole tunniga. Külmas kliimas suurendab energiatõhusust ka lisavarustusena pakutav õhksoojuspump.
Praktilise abilahendusena saab E-Doblòle tellida elektripistiku Magic Plug, mille abil saab ühendada ükskõik millise 230 V või 12 V elektriseadme: külmiku, tööriista, mobiilseadme jne. Seeläbi muutub Doblò sõna otseses mõttes liikuvaks töökojaks.
Elektrimootori kõrval pakutakse Doblòle veel kaht erinevat mootorit, nimelt nii diislikütuse- kui ka bensiiniga töötavat. Diisleid on kaks (100 või 130 hj, manuaal- või automaatkast), bensiinimootoreid üks (110 hj, manuaal). Sedasi on kaetud erinevate klientide vajadused, kusjuures elektriversioon ei olegi teistest väga palju kallim.

Linnas manööverdamine muutub lihtsamaks — ja turvalisemaks — tänu tagurduskaamerale Magic Mirror, mis nüüdsest pakub auto taga ja külgedel toimuvast lainurkvaadet. Süsteem töötab mitme kaameraga ja likvideerib pimenurgad.
Uuendusena on uue Doblò pardal nutitelefonijaam, mis võimaldab juhil teabe- ja meelelahutussüsteemi juhtida roolinuppude või häälkäskluste abil. Saadaval on 10-tollise puutetundliku ekraaniga raadio või sama suure ekraaniga navigatsioonisüsteem, mis ühildub Apple CarPlay ja Android Autoga. Standardvarustusse kuulub suur hulk juhiabisüsteeme, mis muudavad iga teekonna Doblò roolis ohutumaks ja mugavamaks.
Huvitava lahendusena saab juht uue E-Doblò roolis ise valida sõidurežiimi (Normal, Eco või Power), kuid mitte ainult. Lisaks asuvad rooliratta juures labakesed, mille abil saab muuta regeneretiivpidurduse tugevust. Tugevama regeneratiivpidurduse korral auto aeglustab rohkem ja laeb seeläbi akut rohkem, samas kui nõrgem regeneratiivpidurdus meenutab vabaveeremist.